Terug naar het overzicht

Styls: Stijlvol Staal voor je interieur

1 MERK-STRATEGIE:

Onder de naam Styls brengt Roy Verstappen (Agrital) stalen deuren, kasten, trappen en tafels op de markt. DenkFrank werkte mee aan de ontwikkeling van de naam en de positionering van Styls ten opzichte van Agrital.

2 MERK-DESIGN:

De ranke vormgeving die zo kenmerkend is voor stalen deuren en kozijnen is de basis voor het logo. Lettertype en vorm passen bij de industriƫle look van de producten. Er is gekozen voor veel beeld en weinig tekst. Het product staat voorop. Precies zoals dat bij een vakman hoort.

3 MERK-ACTIVATIE:

Voor de activatie hebben we onderstaande middelen gemaakt:

  • Website. Voor de online vindbaarheid en conversie is Offbeat Marketing in de arm genomen.
  • Folders
  • Briefpapier en visitekaartje
  • Advertentie
  • Belettering van het pand
  • Belettering van borden langs de weg